-Emmis! ♥ -

Älskade jävla skrattmongon ;)

eller aaa god middag.
Hur är det med er ? 
Med mig är det as bra.
Har haft en as go helg verkligen :D 
Igår så frågde Robert mig om jag ville träffas och såklart ville jag det.
Så han kom hit. Eftersom han var bakis hade vi tänkt kolla på film.
Men helt random så fråga han om jag vill åka till falkenberg och träffa Amanda.
Och självklart sa jag inte nej till det :D 
Asså seriöst. Han kör helt jävla galet.
Hur fort som hellst, tur att han hade sin mammas bil heehe ;) 
Vi kom fram vi halv 9 tror jag. Självklart skrattade jag och amanda som vanligt.
Jävlar vad mongon vi blir när vi träffas. Love it! 
Sen drog vi till donken och sedan åkte jag och Rob hem igen.
 
Nu har jag precis kommit hem. Har tränat idag och jäklar vad bra det gick :D 
Nu har jag en massa plugg som måste göras. Vi hörs sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0