-Emmis! ♥ -

Vad tror folk om mig egentligen? :(

Hur ska man börja varje inlägg egentligen?
Tjabba tjena? Goddag ? whats up ?
Dagens i-landsproblem....
Iallafall. Haft en helt ok dag tror jag väl.
Blev klar med den sista bilduppgiften i bilden , gjorde kompliteringarna till svenska provet och övade inför skolavslutningen.
Sen fick jag även veta att jag har MVG i musik också.
Det gjorde fan hela min dag. Det är typ det jag har gjort.

Sofia var hemma idag och sov stackaren och mimmi kom inte som vanligt.
Så var foreveralone under dagen , men det löste sig bra endå.
Luffade efter david och zac typ , stackarna . :(
Just nu ligger jag i min säng och känner mig lite nere fakiskt.
Blir faktiskt lite ledsen när jag får veta vad folk egentligen tror om mig....
Men men , får la skylla mig själv.
Du har faktiskt satt dig i den situationen själv. IDIOT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0