-Emmis! ♥ -

Svar på kommentar

amanda olsson om Ser ni någon skillnad ?:
hur gick du ner 8 kilo? använde du något batningsmedel eller hur gjorde du :)?
Svar : Jadu.
Räknar kalorier helt enkelt.
Jag äter runt 1300 kalorier per dag och så joggar / springer jag 3 gånger i veckan + styrka och ridning på det.
Jag anväder inga bantningsmedel. Eller det ända jag äter är grönt te tabletter och omega-3 tabletter.
Grönt te tabletterna ökar ämnesomsättningen men jag vet inte om det räknas som banningsmedel.
Kram.

Mathilda om När vi två blir en!:
Vad du passar bra i mittbena :)
Kan du inte tipsa om du har några fler tungpiercingar?;)
Svar:  hihih  tack så mycket.
Hur menar du hehehe ? ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag menar om du har några fler tungpiercingar, vart har du köpt dom isf :D

2012-06-01 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0