-Emmis! ♥ -

Hiss och diss !

♥ Till robert.
För att han är bäst.

♥ Till sommaren. Att den äntligen är här.
Värme , sena kvällar , lov, sol,  u name it. Fyfan vad gött.

♥ Till dom personerna som beter sig moget och som vet vad rätt och fel är.
Det är ju bland det värsta jag vet när folk beter sig omgoget.
Jag personligen vet att jag är rätt omgogen av mig i vissa fall.
Men jag har verkligen mognat till mig och jag vet iallafall hur man beter sig.
Till skillnad mot vissa.
NÄMNER iNGA NAMN HMMMMMMMMMM



ω Hallå. Om det är nått jag stör mig på så är det den där jävla hetsen om härmning hit och dit.
Jag vet hur sjukt tråkigt det är om man gör en sak och någon annan gör precis samma sak.
Men allvarligt.
Måst man göra en sån BIG deal av det?
Det är inte direkt att jorden går under just för att man gör saker likadant som någon annan eller?

ω Hur jobbigt är det inte att höra låtar som man hörde under olkia perioder man har haft i livet?
Eller att lyssna på låtar som man har sjuka minnen till.....
Ligger och lyssnar på anton och affe och får sånna flaschbaks.

ω Till modet som är just nu att man ska ha fransar på allt.
hahaha , det är verkligen skit fult med typ frans tröjor , frans bikinis osv osv.
Skulle aldrig köpa mig nått sånt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0