-Emmis! ♥ -

om man brände kalorier genom att stressa hade jag varit pinn smal .

Gud jag har så mycket att göra.
Först ska jag baka en tårta till min kära vän som fyller 17 imorgon.
Sen ska jag hinna springa , träna lite styrka och sedan gå och lägga mig.
Imorgon är det fan packat på schemat. Först gå upp.
Rida , dra hem , fixa mig , dra på student i lerum , hem igen , tillbaka till stallet , äta tårta , in till stan , köpa present till min älskade amanda som jag inte har gjort än, sen ta tåget ner till henne och aaa  ni förstår ju själva ;)
Menmen.
Berättar om dagens ridpass senare efter jag bakat och sprungit.
Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0