-Emmis! ♥ -

Min bästa vän och jag!

Jag har så ont i mina stackars små fötter.
Har vandrat runt i stan i flera timmar.

Måste bara säga att jag har verkligen världens bästa vän!

Men iallafall, först skulle vi ju laga hennes telefon som vart trasig.
Hittade något prima ställe vid korsvägen, lämnde den där. Sedan drog vi till donkis.
Eftersom jag inte åt något så satt jag bara där och kollade på.
Efterbliven som jag är öppnar jag saltet som man får med , tar lite salt på tungan och undersöker
vart på tungan känner man saltsmak?
Så satt jag där helt efterblivet och försökte klura ut det.
Efter en stund lyckades jag dra slutsatsen att det är på sidorna man känner saltsmak.
Hahahaha , Sen var det en kille i typ 25 års åldern som satt och skrattade åt mig.
Tror fan att han blev kär i mig sen.
Han seriöst stirrade sönder på mig. Sen när han skulle gå så fläker sofia ur sig :
Seriöst emma , kolla vad han kollar på dig. Kolla , kolla , kolla på han.
Hihihih , han var faktiskt lite charmig. Sen drog vi till femman för att shoppa kläder.
Men hittade tyvär inget.
Så får nätshoppa lite istället.

Nu ska ligger jag i min säng och ska plugga lite danska glosor som jag ska kunna tills imorgon.
Vi hörs snart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0