-Emmis! ♥ -

Jag har så jävla ont så det är knappt sant.

Kom precis hem ifrån världens bästa stall!
Har ridit båda mina kärlekar idag (Y)
Red ut cymric med bästa märta och sune. Blev en skritt, trav och galopps tur.
Sen skrittade jag ut min prins med sofia som gick med. Underbart go brud det där :D


Måste skynda mig nu.
Hade tänkt springa en ''runda'' på vårat nya goa springband.
Prövade det igår och det var hur gött som hellst .
Hoppas bara att mina fötter håller.
Har den sjukaste blåsan på lilltån och under foten.
Gör grymt ont i mellanåt :( Så vi får hoppas att jag klarar att springa smärtfritt.
Hoppas även att pappa börjar med maten snart för jag är VRÅL hungrig.
Textulater!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0