-Emmis! ♥ -

High heel , i've got everything . check (Y)

Sitter ute i solen nu och chillar på livet.
Kom precis hem ifrån stallet. Ska tillbaka och rida sen för det är för varmt nu hehehhe :$
Vill egntligen åka till allum och köpa mig ett par nya shorts men pallar inte ta buss/ tåg och mamma vill inte köra mig.
Så får beställa från nätet..

Hahahaha  ,  Vet ni ?
vi har köpt oss ett sånt där springband.
Fatta vad gött endå.
Jag har liksom tappat motevationen för att gå ut och springa för det är så sjukt tråkigt att springa i gråbo.
Så tänka vad chill att bara hoppa på springbandet och springa medans man kollar på tv etc. :D
Sen ett BIG +++++ är att det är rosa.. :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0