-Emmis! ♥ -

Fyfaaan vad bra sverige !

Åhhhhhhhhhhh.
Haft en super mysig kväll.
Kollade ju då somsagt på eurovison med bästa och kricko.
Hade vänt min tv så utåt mot fönstret så ställde vi min studsmatta utanför så låg vi där ute och kollade.
Sket faktiskt i min viktnedgång och käkade godis (:$)
Så imorgon och nästa vecka blir det hårdtränig.
Men iallafall.
Fyfan vad grymma vi är sverige.
Finalen går i sverige nästa år. Ska banne med boka biljetter och se finalen live.
Hur coolt hade inte det varit ? ;)

Nu ligger jag och gosar med min vovs och har precis städat mitt rum.
Hahaha det behövdes verkligen.
Så nu går det vara i mitt rum igen.
Funderar på om jag ska sova eller om jag kanske ska fixa klart med bloggen.
Hm , får se vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0