-Emmis! ♥ -

bad bitches like me is hard to come buy.

Jag är vekligen så sjukt sjukt trött just nu va! :(
Har verkligen ingen lust att gå till skolan alls om jag ska vara helt ärlig.
Menmen , gå till skolan är ju ett måste så det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga.

Nu har jag iallafall gjort mig lite gröt. Nomnom.
Älskar att äta havregrynsgröt på morgonen. Bästa starten typ.
Idag väntar svenska prov, spanska redovisning, övning inför skolavslutningen och bild.
Me hate tisdagar verkligen. :(
Hahahahahaha , gud vad jag klagar. Ska avslutadet här innan det går mer utför.
Ni får ha en toppen dag åt mig tycker jag allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0