-Emmis! ♥ -

Älskling , du är bara bäst

Juste jag har ju glömt visa er mina fina bilder på juppe som jag gjorde för några veckor sen.
Jag har ju sjukt mycket bilder på min fina prins på datorn och kände att jag ville göra något kul med dom.
Så jag gick in på fujidirek.se och beställde hem dom bilderna jag ville ha.
Tror jag framkallade 20 bilder nånting och det enda jag batalade för var farkten ( alltså 29 kr )
Sen köpte jag några billiga ramar på ikea och ja , kolla resultatet själva.

Hahaha  , det är inte alls så att mitt rum är fullt av bilder på juppe.Nejnej.
Dom tre stora bilderna på den vita väggen , sen alla dessa nu.
Hihih   , ja men älskar man så älskar man.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0