-Emmis! ♥ -

Världens bästa pappa!

God kvälll.
Fan vilken hektisk dag det har varit idag.
Först skola dåva.
Rätt soft , hade bara tre lektioner. Vara av en av dom var idrott.
Var ute och joggade 5 km och jag svettades som fan.
Sen åkte jag hem och duscha.
Sen drog jag och la familla till allum för att köpa jacka.
Blev en skit snygg skinnjacka från vila för 1300. Inte så fraligt endå.
Sen aa åkte jag hem och red.
Sen drog vi på bio. Hahha filmen var verkligen sämst.
Så ingen film jg rekomenderar alls.
Sen tog vi bussen hem .
När vi kom hem hände det lite saker.

Älskar dig pappa! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0