-Emmis! ♥ -

Världens bästa juppe!


Dag 5 - Någon som förändrat ditt liv.

Dag 6 - En bild som alltid får dig att le.

Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.

Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.

Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.

Dag 11 - Vad jag har i min handväska.

Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.

Dag 13 - Mitt drömjobb.

Dag 12 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.

Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.

Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.Dag 16 - En bild från din förra sommar.

Dag 17 - Bilder från din fjortisperiod

Dag 18 - Bild på dig och dina syskon

Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering

Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.

Dag 21 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.


Okej då ska vi se någon som har förändrat mitt liv.
Hihihihi  , så klart får det bli juppe.

Juppe har förändrat mitt liv helt och hållet.
Att man kan älska någon så hårt är hel sjukt.
Juppe har verkligen lärt mig allt jag kan idag och han är världens bästa helt enkelt.
Han har verkligen ett hjärta av guld och han gör verkligen allt för mig.
Den känslan är den bästa.
Jag skulle inte byta han mot allt i världen.
VÄrldens bästa.
Älskar honom mest av allt i denna världen ! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0