-Emmis! ♥ -

slut babla äckliga bitch

Oj som jag alltid säger nu för tiden. Förlåt om jag har glömt bloggen (a)
Funderar på att göra en så kallad total renovering. Asså fixa om hela bloggen då.
Men jag orkar inte för jag lyckas aldrig med nån bra header och det andra suger jag också på ;)
Jag har så mycket att göra hela tiden känner jag. ( fast egentligen har jag all tid i världen typ )
imorgon ska vi iallafall åka och hämta plutten min. Har saknat honom så sjukt mycket .
Klarar mig inte länge utan honom , hehehe.
Funderar också på att göra en ny cover på nån låt.
Men det har jag egentligen inte heller tid till.
Eller jo tid har jag , men jag har fan ingen ork :P
Sen känner jag även för att göra en kort dokumentär.
Jag menar jag kan ju lika gärna passa på när jag ändå är igång, elleru hur ?
Kanske ska göra en photosession också.
Jag är ju så jävla snygg . NOOT !
Men misstro mig inte , inte så att jag tycke att jag är skit ful , jag skulle mer vilja säga att jag
tillhör medelmåttan nivet.
Aa , dom som duger :)
Eh , vafan snackar jag om nu ?
Asså jag orkar inte , jag borde sova men jag har egentligen inte tid med det heller.
Det är mycket som tar tid egentligen. Jag borde även plugga matte , ut och springa , ta mig nått att äta,
svara på ett sms , klippa mig , tvätta ansiktet , borsta tänderna , ta ut min jobbiga katt ur mitt rum , men så ser jag att det är dee katten jag tycker om så sen får jag ta in honom igen och sen måste jag verkligen sova!
godnatt gott folk ! :D


Me whaa , sönder redigerad , men jag tänket fachion ! 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0