-Emmis! ♥ -

helgen med mr x

Esan bien.
Hahahahaha  , vi ska ha nationella i spanska imorgon . MUNTLIGT.
Jooo tjena. Det kommer ju verkligen gå skit bra för mig...... Eller ?
Sen ska vi ha nationella labben imorgon med. Asså fml jag orkar inte.
Sen har jag en äcklig svartvit bild jag måste måla också för jag ligger efter i bilden....
Aja , snart är det helg iallafall .
Min helg kommer att spenderas med mr x.
åhh nu blev ni allt bra nyfikna va?
Kanske en ny älskling på G vet. Vi ska iallafall delta på det där eart hour.
Nivet när man släcker ner hela huset och typ har tänt massa stearinljus och bara myser.
Kommer bli skit mysigt , längtar som sjutton.
Nu ska jag slagga iallafall tror jag.
Men vi hörs morgon.
Pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0