-Emmis! ♥ -

Hold on , be strong

Hehehehe.
Vilken härlig dag det har varit idag endå.
Efter jag degat klart drog jag mig bort till stallet en stund för att hälsa på min pollar.
Mamma red idag för att jag trodde jag skulle vara barnvakt så hon hade redan hunnit rida innan jag visste att lollo passa dom små barnen.
Sedan drog jag hem och gjorde kaffe till bästisen min.
Satte mig på hojen och cyklade hem till henne.
Var egentligen meningen att vi skulle ta och knäppa några kalla.
hahaha , skoja.
Nä men vi skull knäppa några sköna vårpics.
Men vi pallade inte det för jag hade lixom mjukisar och orkade inte byta om.
Så istället klippte vi faktiskt mitt hår. Hahahaha.
Eftersom jag inte har klippt mig på ett tag hade jag ruskigt slitet hår. Så har jag inte orkat bry mig om att klippa det lixom.
Men så fick vi en snilleblixt. Det blev faktiskt rätt bra , sofia är rätt duktig på att klippa ;)
Sen gick vi ut och cyklade lite , sen vandrade vi lite , sen vadndrade vi lite till bort mot campi ( där jag faktiskt inte vart på JÄTTE länge. Var ju typ stammis där ett tag)
Sen följde jag henne hem och passade då på att jogga/springa lite.
Snacka om aktiv dag.
Jajajajajajajajjajaa , nu vet ni att jag har varit hurtig idag. Ite för att ni kanske bryr er men endå.
Nu ska jag sova.
i hörs imorgon.
Pusssss. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0