-Emmis! ♥ -

svar på kommentar :)

Enesa ! ([email protected]) om en finne , två finnar ?:

ojj !

vad använder du för produkt ? :D

din hy är jätte fin nu :)

svara gärna i ett inlägg :D<3


hihi tack :)

I sommras så fick jag jätte många äckligt variga finnar på hakan.

Sen började dom sprida sig i hela ansiktet.

Jag prövade alla sorters ansiktsrengöringssaker men inget fungerade.

Så mamma fixa en tid på vårdcentralen och så fick jag  nån antibiotika mot finnarna. :)

Men just nu tvättar jag ansiktet med acnicyl från apoteket.

Använder både cleanern och creamen , dom fungerar super bra :D

Kram .



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0