-Emmis! ♥ -

Suck on that bitches.

Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.

Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.

Dag 11 - Vad jag har i min handväska.

Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.

Dag 13 - Mitt drömjobb.

Dag 12 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.

Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.

Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.Dag 16 - En bild från din förra sommar.

Dag 17 - Bilder från din fjortisperiod

Dag 18 - Bild på dig och dina syskon

Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering

Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.

Dag 21 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.




Jag är omtänksam.
Jag avskyr att bråka med folk

Jag är nästan alltid glad.

Jag älskar juppe min häst mest i hela världen.

Jag har rätt bra självförtroende men tar åt mig när folk säger nått om mitt utseende.

Jag älskar rosa

Jag Älskar att sjunga.

Jag är sjukt dålig på att ta kritik.

Jag vill och tror att jag alltid är bäst på allt. (undantag finns)

Jag säger ALLTID tack. Hatar folk som inte gör det.

Och en sak till.
Jag har hals och handledsfobi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0