-Emmis! ♥ -

Snippan hälsar.

sådär jag nu fungerar det att blogg igen,  gick inte att logga in förut.
Men iallafall. GODMORGON alla söta.
Ligger just nu i min säng och degar på livet med min katt snippan.
Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag iallafall.
Har precis klätt på mig och ska dra mig mot cykeln snart. Känns rätt soft att jag har en lektion och sen slutar vi.
Ibland är skolan faktiskt underbar.
IDag vet jag inte vad som händer. Skulle ha lekt med bästisen min men hon verkar ha blivit sjuk.
Så jag får la bara vara i stallet och sen ut och promenixa.
Äh ah.
Nu måste jag cykla iallafall.
HA det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0