-Emmis! ♥ -

Sån jävla wannabe är du emma!

Tjabbatjenare hallå.
Eftersom jag vill vara som alla andra så har jag börjat träna.
Hahaha , jagvet en riktig wannabe.
Nämen jag är så sjukt onöjd med min kropp och har alltid velat göra nått åt den.
Vet inte hur många gånger jag har bestämmt mig för att försöka bli smalare och sedan har latmasken tagit över.
Hehehe. Så har gjort upp ett litet schema dåva.

Varanan måndag: joggning.
Tisdag : Promenix 45 minuter ev dressyrträning.
Onsdag: Promenix 50 minuter.
Torsdag : Hoppträning + promenix 40 minuter.
Fredag: vila.
Lördag: Joggning.
Söndag : Löpning

+++++ massa styrka då med va, plus massa rörelse och fix i stallet.
Sen har jag ju dragit ner på kolhydrater och slutat helt med godis , chips , läsk osv. :D
Jajajaja , men då vet ni ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0