-Emmis! ♥ -

Om man kanske skulle banta med barnmat ?

Hahahahhaha.
Läste just en blogg på nattstad. Tjejen tipsade ju då om '' barnmatsdieten''.
'' tips till er som vill gå ner i vikt! ät minst 2 burkar om dagen sen inget mer! sen om ni vill ha lite mer energie i er drick powerking''
Sen kallade hon den dietet för hennnes diet. För nänä den dieten har man ju inte hört talas om förr.

Vilket som, så blir jag rätt trött på tjejer som tipsar om bantning när man vill gå ner i vikt.
Svälter man sig själv , eller som i detta fall äter yterst lite går man ju snarare upp i vikt i slutändan.
Bra mat , inga klohydrater och motion is tha shit.
Vill man bli smal och fin får man fan kämpa för det , inte sluta äta för det...
Nu ska jag faktiskt ut och gå , sen när jag kommer hem väntar en god fet sallad på mig.
Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0