-Emmis! ♥ -

och på tomhetensbotten står jag på toppen!

Hola mi bloggo!
Taggade på en ny dag eller ?
Jag är det som fan!
Eller inte.
Hittade inga kläder att ha på mig imorse så fick smått panik och mitt hår såg ut som sjutton.
Kände för att bara skita i skolan och gå och lägga mig istället.
Men duktig som jag är tog jag mig i kragen och fortsatte kämpa med klädproblemet.
Fick bli odd molly tröjan och ett par svarta jeans.
Känner att jag behöver nya kläder men får ju inte mitt barnbedrag denna månaden.
Fick ju nyligen en sadel för 19 000 och juppes veterinärs kostnader var ju inte billiga....
Jaowjoa  , man måste göra uppoffringar ibland.
Men nu ska jag cykla på hojen till skolan.
Hörs sedan! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0