-Emmis! ♥ -

Naturlig, vi är ett baby, det är vi mot världen baby.

Kom precis hem ifrån en riktigt go promenix.
Känner mig sjukt glad idag!
iallafall. Jag överlevde faktiskt hoppträningen och det gick sjukt bra.
Men berättar mer om den imorgon faktiskt , för jag har sånna blåsor på händerna efter tyglarna.
Gör svin ont.
Så pallar inte skriva något långt.
Jaoow jaoow.
Nu ska jag faktiskt sova.
Måste få min skönhetssömn nivet.

Juste imorgon är det ju fredag dessutom.
Gud så trevligt.
Ska ju på bio och allt med my bff in the stable ;)
MEn vi hörs imorgon .
PÖööööööööööööwwwwwwwsssss [L]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0