-Emmis! ♥ -

Jag orkar inte mer !

Förlåt mig för gårdagens bloggande men var verkligen inte på humör.
Andledningen till det är att juppe är blockhalt på högerbak. :(
Han vill inte ens stödja på benet. Utan han trippar fram på ''tån'' .
Antagligen är det en hovböld eller en hovbensfraktur. Men hade det varit en hovböld hade han varit varmare på hoven än vad han är.
Är det en hovbensfraktur så ska han ha boxvila i 6-8 månader.
Jag känner att jag inte pallar det här mer. När ska min älskade bästa vän få vara helt frisk ? :(
Men aa, vi vet inte vad det är än. Ska iallafall ringa våran hovslagare som ska komma och kolla på han.
Annars får vi åka in till klinik med honom, vilket innebär ännu mer utgifter .

Ååå  världens bästa!
Älskar dig mest.
Utan dig är livet inte värt att leva!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0