-Emmis! ♥ -

if i was your girlfriend!

hola me amigos.

Helgen blev inte som planerat faktiskt.
I lördags sov ju då märta hos mig. Vi hade sjukt kul faktiskt.
Sen igår var vi i stallet hela dagen, tvär mysigt.
Så träffade jag sofia och robert en stund igår oxå. Rätt nice.

Idag har jag only been in school. Trävligtträvligt.
Hehehe , hände faktiskt en rätt pinig grej.
Satt och sjöng ( ovanligt) på alla gillar brudar idag på rasten.
Satt och sjöng rätt högt.
Och när jag satt där och sjöng
'' Snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt
Så om jag va tjej så skulle jag nog vara lesbisk
Tafsa överallt med åtta armar som en bläckfisk
Enda snoppen som får vara med den är elektrisk
Tuttar e som tuttar ska
På din tutte snuttar jag, det smakar gott den luktar bra,
tuttar tuttar tuttar ja.''

Så hör jag att alla börjar skratta.
Då står min so lärare och bara blegar på mig.
Hahahaha , jag orkar inte  , fett pinsam var det iallafalll .
NU ska jag dega , ha D!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0