-Emmis! ♥ -

Helt sinnes vad en docka kan göra.

Ser att jag är sen till the skolich.
Men känner att jag måste blogga endå.
Jag lovade ju lixom det.
Idag är det torsdag ,  wihoo  det menas med den längsta dagen i veckan -.-'
Och ikväll ska jag hoppträna. Vet inte om jag vågar det här....
Jaja , dör jag så dör jag det är ju inget mer med det eller?
Hahaha , posetivt tänkande.
Hade iallafall sjukast drömmen inatt.
Amanda var här och hon hade nån käpp jag hade snott så hade jag köpt en sån docka ni vet  , babyborn tror jag dom heter.
Så hade hon dragit till nån annan och lämnat mig själv där med den dockan.
Helt sinnes.
Hahaha , jajaja , men nu börjar jag om 4 min så måste nog cykla tror jag ;)
Ha d , så hörs vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0