-Emmis! ♥ -

Grattis världens bästa kille!

God morgon!
Sovit gott?
Det har jag iallafall. Är bara trött som sjutton.
Fyfan , vet ni vad som satt på min vägg när jag vaknade ?
Jo världens största och fetaste spindel och då skojar jag inte. Den var hur fucking stro som hellst!!!
Inte ok asså. Jag verkligen avskyr spindlar.

Idag fyller världens bästa juppe år! Hihihi  han blir 16 år så nu får han börja övningsköra.
Hahahah , sämsta humorn jag vet...
Iallafall ,  Så idag se dagen ut följande.

◊ Fira bäbisens födelsedag med tårta och paket.
◊ Träna dressyr.
◊ och aa , vara i stallet hela dagen.
◊ Ut och springa.
◊ Ev fixa iordning bloggen.
◊ Mysa med syster eftersom vi är ensama hemma hela natten.


Jjaja , nu ska jag faktiskt gå upp och äta frulle och dra mig bort till födelsedagsbarnet.
Ha en underbar dag nu allihopa så hörs vi sedan .
OKIOKI ? ;)





Kommentarer
Postat av: Wilma

Åhh grattis Juppe!♥

2012-03-24 @ 15:40:25
URL: http://www.wilmakarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0