-Emmis! ♥ -

Efter ett slag på ena kinden, vänd den andra till !

åh min dag har varit helt underbar :D
När vi kom där till djursjukhuset för att hämta min prins sprattlade det i hela min kropp.
Jag var så himmla glad.
Så när vi äntligen fick gå till han stog han där glatt vi boxdörren och gnäggade. :D
Var så skönt att se han så pigg och glad. Fick faktiskt glädje tårar. ♥
Hihi  , hon vetrinärasistenten sa tydligen till mamma att hon tyckte det var så roligta att se mig så himmla glad.
Iallafall , så åkte vi hem med prinsen.
Sen när vi kom hem red jag cymric med Märta i paddocken.
Fyfan vad bra det gick va.
Övergångarna var helt perfekta och galoppen ska vi inte prata om.
GRYM HÄST ! :D
Efter att ha pysslat med henne bytte jag stall och gick ner och pysslade om min älskade juppe.
Kännde att han behövde det.
Och han stog där så nöjt i gången och blev matad med äpplen och fick massage ;)
Gulleplutten.

Ja sen kom jag hem och la mig direkt i soffan och kollade på bb.
Fan vad gött att jesscia åkte ut, Fett jobbig är hon ;)
Nu hade jag faktiskt tänkt att sova.
Ha d mina små bloggläsare!

Jag är på topp nu.
Snälla låt mig få vara det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0