-Emmis! ♥ -

Du är den sista och första jag tänker på

Efter att ha tagit ett mysigt bad med babyolja och kollat på 90210 så ska jag faktiskt slagga.
Är trött som satan.
Men börjar ju 10:40 imorgon så  det är softhund.

Imorgon blir det ett härligt dressyrpass i padocken med cymprinsessan.
Sen aaa , bara vara i stalllet och softa.
Hahaha , har fan inga vänner kvar utanför stallet så det är där jag får hänga.
Eller jo  , men inga som hör av sig...
Jajajaja , nog om det.
Nu ska jag faktiskt ta och sova.
Godnatt , hoppas alla sover gott så hörs vi imorgon bitti.




Visst har jag vackra hästar ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0