-Emmis! ♥ -

Det menar du inte ? :O

Min största rädsla i livet är att om någon som står mig nära dör.
Den enda nära till mig som har dött var min hund.
Eftersom det tog grymt hårt på mig måste det vara sjukt hemskt att förlora någon nära vän eller nån i min familj.
Sen är även en stor rädsla att jag inte ska lyckas i livet.
Ahmen typ att jag inte får nått bra jobb så jag kan försörja mig och min familj och måste tänka på det ekonomiska hela tiden. Det hade jag inte klarat hehe ;)



Dag 2 - Min största rädsla i livet.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild.
Dag 5 - Någon som förändrat ditt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får dig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 12 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 16 - En bild från din förra sommar.
Dag 17 - Bilder från din fjortisperiod
Dag 18 - Bild på dig och dina syskon
Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering
Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 21 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0