-Emmis! ♥ -

Bästa vän , älskade bästa vän.


Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild.
Dag 5 - Någon som förändrat ditt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får dig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 12 - En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.Dag 16 - En bild från din förra sommar.
Dag 17 - Bilder från din fjortisperiod
Dag 18 - Bild på dig och dina syskon
Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering
Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 21 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.

Offfh den här var en riktig svår en.........
Men det står faktiskt  EN av dom viktigaste personerna i mitt liv.
Det finns många viktiga men den här personen är den viktigaste för mig helt klart.


Sofia Malmgren. ♥

Jag och sofia har kännt varandra sen vi var ungefär 3 år tror jag.
Hahha , det började med att  vi började på kyrkansbarntimmar sammtidigt.
Jag tror att det var på det sättet våra föräldrar också lärde känna varandra.
Åren gick och vi blev allt närmre och närmre.
Och nu står vi här idag.
Närmre än aldrig förr.
Sofia betyder verkligen allt för mig. Det är henne jag går till när jag mår dåligt,
det är henne jag alltid skrattar med , det är henne jag oftast blir sur på för att jag inte får som jag vill och det är henne jag älskar mest.
Jag skulle aldrig kunna göra något som sårar henne eller gör henne illa.
Jag berättar allt för henne  , och då menar jag ALLT.
Hoppas att det alltid kommer att vara vi.
Finns inte mycket mer att säga än att jag älskar henne .
bästa vän ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0