-Emmis! ♥ -

Äckliga blod

God kväll :)
Som ni kanske förstår så lägger jag ner VÄLDIGT mycket tid i stallet just nu.
Vill ju att mina två underbarisar ska ha allt perfekt och få den kärlek dom förtjänar och då tar det tid :)
Så berätta vad jag har gjort idag på förmiddagen behöver jag la knappast göra ;)
Efter jag var klar med hästarna var jag barnisvaktis.
Helt grym är jag och barnen älskar ju verkligen mig , hiihiih.
När dom sedan lagt sig och nanat så rå pluggade jag kemi.
Känner mig fett taggad till nattionella faktiskt.
Nu har precis duschat och rakat benen.
Så råkade jag skära mig igen och blodet slutar fan inte att rinna så pappa får plåstra om mig med eltejp :(
Stackars lilla mig , hatar ju blod.
Hörs snart lovers :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0