-Emmis! ♥ -

Varning för fula bilder

Sliten och trött cheyhär jaowwwww.
Ligger i min säng nu
 Har precis ätit jordgubbar.
Vill egentligen ut och springa men jag har precis ätit och springer jag då kommer jag få årets håll ;)
Kom på nu att jag måste börja förbereda mig inför söndag snart.
Ska ju starta min första lokala dressyrtävling på cymric då.
Har ju inte hunnit starta henne nån tävling än.
Fick ju avanmäla mig till dom tävlingarna vi hade anmält mig till i våras då hon hade sin hovböld
som gjorde att hon vilade i 8 veckor.
Men nu , nu är vi på g!
Är taggade som fan :D 


uttråkad och ensam tjej ! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0