-Emmis! ♥ -

Din lilla subba.

Jag måste ju bara för en gångs skull ta upp det här med hur vi människor ser på olika saker.
Vi tar ett exempel här dåva.
Om en tjej ligger med 2-3 killar så blir hon kallad hora, slampa och ja ni vet.
Det är som att tjejer ska inte ligga utan att det måste betyda något.
Men killar.
Ja dom kan ligga runt med hundra olika tjejer från höger till vänter utan att stämplas för nåting.

Jag förstår inte hur det kan vara mer okej att killar ligger runt än om tjejer gör det.
Jag menar vad är skillnaden?
Sen förstår jag inte heller hur man kan kalla en tjej som inte säljer sex för hora...
Vi måste ta reda på vad saker och ting betyder innan vi fläcker ur oss alla dessa ord.
Vi alla behöver sex. Men alla behöver inte ha ett förhållande för det.
Vill man ha sex så tycker jag att man ska få ha det med så många man vill.
Det är ju endå varje persons ensak eller hur ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0