-Emmis! ♥ -

Tråkiga klassen

Kom precis hem precis hem ifrån stora lövsjön.
Var egentligen meningen att vi skulle grilla med min klass , men hur många tror ni kom? 
Inte ens halva klassen. 
Men jag , sofia och otto hade det lite mysigt iallafall + patriksson och gänget :D
Dom är faktisk rätt goa dom där. 
Sen när i skulle hem fick jag och sofia skjuts av jesper i hans volvo valp. 
Den var as häftig. 
Jag hade kul iallafall :) 
Kommer sakna alla dom som var där faktiskt.

Imorgon är det ovärd fältstaffet och bal.
Är inte särsklit taggad på något av dom , menmen.
Vet ni vad? 
Jag hade faktiskt tänkt gå osminkad till skolan imorgon. 
Jag har inte gått osminkad till skolan på hela nian. 
Fattar ni eller ? ;)
Aja , nu ska jag sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0