-Emmis! ♥ -

Svar på kommentarer.

Jennika: 
Men gud va du är duktig! :D 
Lust att hjälpa mig med design eller såå hehe?;) 
kram!
Ja visst , skriv bara på facebook så fixar vi med bilder och hur du vill ha det ;) 
Kramiis.
 
En beundrare:
Jag ska sitta och äta sill i ett hörn, vill ni vara med?
Javisst , om du skiver vem du är så äter vi gärna med dig :D 
 
Hemlig just nu:
Varför inte ha grillkväll, du och några kompisar? Ha blomkrans på er, och vara allmänt fina och ha musik och grillen på? :)
Det låter mysigt , tack för tipset :D 
 
Jennifer:
Vilken linje har du valt på pluss?? Var där på studiebesök över en dag på samhällsklassen och jag måste säga att det var 3 svenskar i klassen läraren och två tjejer... alla klasser såg ut så i samhäll men stylist linjen hade nästan bara svenskar, själv ska jag gå på NTI vid brunnsparken :)
Jag ska gå estet , musik- musikproduction. 
Jag har varit i på vip kväll där och träffat dom flesta elver som ska börja tvåan nu och det var blandat med svenskar och utländska :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0