-Emmis! ♥ -

Skriver om vad jag tycker om dom som gillade min status.

Jennie manninger: Fin tjej som är väldigt snäll :D

Angelica hagstedt: Min finfina kusin som jag inte har träffat på flera år.
Sjukt go och snäll :)

Viktor andresson: Sjukt go kille som jag kommer sakna när vi börja gymnasiet.

Kalle wigestrand: Snygg kille som verkar as go :)

Martina börjesson: Söt tjej som jag inte känner.
Men du verkar vara grym på friidrott för jag läste om dig i lerumstidningen.;)

Christoffer jadermark : Min hel coola homie. ♥

Sofia rockmyr: Sjukt fin och otrolig tjej på alla sätt. :D

Kristoffer wallgren : Snygg kille som jag träffat några gånger ;)

Wilma karlsson: Hel go wilmut som är grym på att rida!

Linn jacobsen : Söt tjej som jag brukar se i skolan.

Sussie lindfeldt : Snygg tjej som jag tyvär bara träffat en gång. :) :/

Linnea magnusson : Fin tjej som har fint hår :)

Viccan klingvall : FIn tjej som jag brukar se i skolan ;)

Terre arehill: Min goa kompis som rider bra.

Selma bankel: Go tjej som har fina ögon.

Emelie möller: Söt tjej som gick i min klass i 6:an.

Malin lunden: Tjej som sjunger fint!

Erik larsson: Go kille som jag kommer sakna :(

Robert jansson: Fin kille som jag saknar till tusen.
Måste ses snart älskling! ♥

Bert '' Johanna'' Törner: Cool brud som borde lära sig att dressyr är bäst.
Nämen vi måste träffas snart igen. Älskar dig!

Moa emanuelsson: Söt tjej som inte fattar att hon är finast!

Johanna jung: Min fina sysling.

Sofie olsson: Otroligt fin tjej som jag vill träffa snart igen :/

Louise åkerblad : Söt tjej som jag inte känner tyvär :/

Elin kjellqvist : Fin tjej som jag inte träffat på jätte länge :)

Josephine granqvist: Go tjej som rider bra.

Mathilda andersson: Min finfina kusin.
Som är kort btw ;)

Ida hassnäs: Cool tjej som är jätte fin!

Erik andersson: Min goa goa snygga kåmpis! :D

Matilda wennersten: SJUKT FIN FIN BRUD SOM ÄR AS GO  SOM RIDER JÄTTE BRA :D

LEGENDEN KUNGEN KJELLIN?? : Vet tyvär inte ditt namn eller vem du är :/

Amanda wennersten: Min finfinfina älskade vän.
Litar på dig till 100%. Dock är du tung och fett konstig bror.
Precis som mig. ;)

Amanda täll : Söt tjej.

Hampus lysell: Random.

Emma malmgren : Söt tjej som rider bra .

Love stjernqvist: go kille. :D

Linnea emanuelsson: Tjej som jag har sjuka minnen med.
Saknar oss vännen :(

Filip wannerskog: Söt kille

Robin eriksson: Snygg kille.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0