-Emmis! ♥ -

Mitt fina långa hår :(

Godmorgon / Godlunch/ Godmiddag! 
Förlåt för dålig bloggning imorse men till mitt försvar somnade jag 4 och gick upp 9 så hade inte huvudet med mig imorse om man säger så.
Gick ialafall grymt bra på clearrounden , brättar mer sedan.
Nu har jag precis kommit hem ifrån frissan , hehehehehehe.
Ja , Blev faktiskt väldigt nöjd, har faktiskt rätt långt hår kvar.
Hon fick klippa ganska (väldigt) mycket pga att allt var så sjukt slitet.
Det hade ju till och med börjat gå av.
Så ingen mer plattning av håret för min del tyvär. Vill behålla mitt hår. För jag har faktiskt väldigt tjockt och fint hår :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0