-Emmis! ♥ -

It´s to cold outside for angels to fly

Shobrääääässssssss.
Nejmen hej alla gulliga. Vad tror ni att jag har gjort idag ? ;) 
Nej , jag har inte alls varit i stallet. Heheh.
Nämen red med märta som vanligt , kollade när bästa johnna hoppade mimmi. (GRYM ÄR HON BTW)
Var även på tävlingsmöte. Ska ju vara med i div 3 dressyr till hösten.
Sen fick båda pluttarna massage med , eller aaaa. Massören kände igenom dom, men båda var så fina i kroppen 
så det beövdes ingen massage. Bara för att jag rider så sjukt grymt bra hihihihi
Nämen skämtåsido..
Nu när det är sommarlov blir det ju typ 12-timmars pass där borta hos mina älsklingar. :D 
Så jag är faktiskt rätt trött.
Funderar på om jag kanske ska kolla lite dh. Har inte kollat på det på ett litet tag.




Bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0