-Emmis! ♥ -

massa nya grejer.

jag blir så sur. Har verkligen försökt logga in på blogg.se hela kvällen.
Men såklart har det inte fungerat! :O 
Men hej iallafall.
Hur har min dag sett ut idag då? 
Jo , precis som alla andra. Kommer hem efter stallet , duschar , äter lite yoghurt och lägger mig och kollar på dh :D
Bästa serisen någonsin , jag lovar! 
Sen kom mamma och pappa hem ifrån skara. Bäst som dom är så kommer dom hem med favvo 
yoghurten och favvo flingorna + ett par j.lindeberg jeans och ett par nudie jeans till mig :D
lycklig cheeeeyyyy. Jag som verkligen är i behov utav byxor också.
Nu ska jag sova eller aa, kolla på ett dh avsnitt till.
Godnatt :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0