-Emmis! ♥ -

love , live and learn.

Nu har jag lugnat ner mig och hunnit smälta allting.
Gud , denna dagen hade man ju lika gärna kunnat stryka.
 
Dagen började med att jag vaknade upp efter nattens tältning med bästis.
Det var rätt chill faktiskt.
Drog till stallet för att rida lite dressyr på min prinsessa. Tror ni inte att ho har blivit sparkad i hagen och benet är tjockt som sjutton ? :( 
Hon har ju en tendens till att få lymfangit så aa. Så ingen ridning idag alltså.
Sen efter stallet hände ju lite till tråkigheter. Dock känner jag att jag inte vill gå ut med det i bloggen.
Skulle inte vara rättvist mot någon. Dock kommer ni ju endå få reda på det endå.
Men jag vill inte göra någon sur eller upprörd.
Iallafall , så resten av dagen gick ut på att stötta och finnas där med min axel. :( 
 
Livet är fan inte lätt. Allt kan kännas så bra ena dagen och vändas till botten på den andra.
Life is a bitch. Learn to deal with it! 
 
Fina bilder från igår!:D
 
 
 
Dom två sista är SERIÖSA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0