-Emmis! ♥ -

Kort hår. Till öronen tiieeeepppppp. Fuck life !

Jag är så jävlaaaaaaaa sur nu va.....
Åhhhhhhhh.
 
Men skit samma.
Åh , jag har beställt tid för att klippa mig på torsdag. Ska klippa bort allt mitt slitna hår.
Dock är typ hela mitt hår slitet så jag kommer ju få klippa av håret till öronen!!!! :@
Åå , jag hatar att ha kort hår.
Så funderar på att sätta i lös hår. 
Vad sägs om det? ;) 
Får iallafall se hur det blir med den saken.
 
Sen imorgon ska jag till staden med min underbara bästis.
Får ju barnbidraget imorgon så så ska det shoppas loss. wooppwwoopppppppp.
Har dock beslutsångetst. Vet inte riktigt vad jag ska prioritera först och köpa denna månaden.
Jag behöver ju fatiskt en ny faoudation men den jag har kostar fan 300 kr ( mamma brukar köpa den till mig annars men inte nu tydligen :s ) fast endå så är det ju fett ovärt att köpa det nu när det är sommar.
Då behöver jag ju fatiskt ingen faoudation.... Men aa , vi får se.
Känner att det blev ett långt och tråkigt åh inlägg. Känner nästan för att gå ut och springa av mitt åhhhhh och blää humör.
Hahah , hejdå ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0