-Emmis! ♥ -

kärlek...............................

är verkligen JÄTTE trött idag.
Kollade på protjekt x igår så somnade inte förens halv 4.
Sen imorse rignde klockan halv 10. Dags att gå till stallet. Km i hoppning förstår ni.
Så aa, där har jag hjälpt till hela morgonen.
Nu har jag precis kommit hem och ska vila lite innan det är dags att dra tillbaka för att träna.
Asså fattar ni ?  Jag ska träna dressyr för första gången på 8 veckor!
Jag är så taggad så det är helt sjukt. Funderar även på om jag kanske ska be mamma filma lite så att jag kan lägga upp på bloggen :D
Men ja vi hörs!


Jag har dom finaste hästarna i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0