-Emmis! ♥ -

Jag kommer sakna er.

Åhhh , vilken hemsk dag.
Började med att jag vaknade 5 i 8 när jag skulle gå upp kvart över 7 ;)
Sen kom jag till skolan och då var det bara städning som gällde. SKIT TRÅKIGT.
Det är väl vad vi har gjort idag.
just nu ligger jag i min säng med världens mensvärk.
Jag som inte ens brukar få det ;)


hehe  , jag var faktiskt lite söt förut.
Jag och sofia satt på en bänk och väntade på att få komma in i matsalen och äta.
Så satt patrik och jesper nygren brevid mig.
Så började vi prata om att skolan snart var slut och så vidare.
Då kännde jag hur tårarna tryckte.
Jag började seriöst stor lipa där i skolan.
Gud jag kommer verkligen sakna hjällsnäs och alla goa personer.
Usch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0