-Emmis! ♥ -

Jag får panik. Jag är så kär!

Sitting in tha falkenberg med amanda '' bruttan amzter '' wennersten.
Hon har mens. Men jag älskar henne endå.
Hahaha , nämen hej.
Tåg och bussresan gick bra. Jag älskar att åka kollektivt (host)
Iallafall så kom bäsatste och hämtade mig vid stationen så åkte vi hem till henne.
Sen har vi inte gjort nånting mer än att äta och varit mongon som vanligt.

Jag måste bara säga att jag tycker faktiskt att jag och amanda är rätt ok söta.
Och hon är sjukligt charmig.
Men aa.
Hejdå!



Förlåt för att bilderna inte är avskalade i hörnen men amanda har inget pogram som man kan göra det på på sin data :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0