-Emmis! ♥ -

Jag är så våt.

Eller aa , god lunch kanske.
Förlåt om jag inte bloggade imorse men till mitt försvar så fungerar inte vårat internet hemma så jag
är tvungen att ha en sån dongelsak, och den hade min syster.
Kom iallafall precis hem ifrån skolan.
Rätt värd dag endå. Kollade bara på film, övade inför skolavslutningen, åt och spelade någon sorts fotboll.
Men sen var jag tvungen att cykla hem i piss regn! Jag är blöt in till trosorna :(

Nu ska jag till stallet och rida mina fina hästar.
Tänker rida i manegen , för jag vägrar att rid ut när det regnar!
Jag avskyr att rida när det regnar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0