-Emmis! ♥ -

Jag är fan mobbad.

Ligger hemma i min säng nu.
Balen var....
Ska jag vara riktigt ärlig så hade jag verkligen inte alls roligt.
Hahaha , mobbad som jag är så åkte jag hem innan det var slut ;)
Först åt vi , sen så var det dans osv.
Jag satt seriöst helt ensam typ ;) 
Jag märker ju hur sjukt mycket jag har förädrats.
Jag är verkligen inte den där fest sugna emma längre. Jag satt liksom där och kände jag att jag hellre ville hem och kolla på dh än att sitta där.
Kul jag är , jag vet ;)

När pappa hade hämtat mig svängde vi förbi stallet en snabbis.
Ville pussa på mina fina hästar. Så vi gjorde det.
När jag skulle pussa på cymric så kollade jag in i minis box.
Då kunde jag inte hålla mig.
Tårarna bara rann ner för kinden. Så fint hade han fått det.
Två röda rosor och en bild på honom. 
Jag tycker så grymt synd om sofia. Jag kan inte tänka mig hur hemskt det måste vara. 
Fy. Men vila i frid fina fandango.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0