-Emmis! ♥ -

I learned the hard way.

Nu är klockan halv ca 1 och jag har precis städat klart mitt rum.
Skulle fixa lakanet innan jag skulle krypa ner i sängen, så blev det att jag passade på att städa hela rummet istället.
Dammsög till och med. VUXENPOÄNG !
Är faktiskt riktigt trött. Känns endå lite ovärt att gå till skolan imorgon.
Men jag är ju duktig och går dit endå.
Det är ju faktiskt inte långt kvar nu.

Asså åå.
Nä nu måste jag sova.
Ska drömma om min kärlek.
Hahah , det fula är att han vet inte ens om att jag är tok kär i honom.
Fy, men snart är skolan slut.
Då slipper jag se honom igen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0