-Emmis! ♥ -

Hiss till mina nya tabletter.


Till dom tabletterna jag har köpt hem.
Dom ska hjälpa mig med att gå ner mer i vikt.
Dom fungerar så att dom ger mig energi , ökar förbränningen samtidigt som dom gör mig mättare.
Jag måste säga att med mättnadskänslan fungerar dom verkligen.
Till lunch idag blev jag proppmätt på lite potatisallad och typ 2 matskedar keso + 2 glas vatten.
Och jag blev till och mätt på mitt mellanmål som bestod av 2 dl yoghurt + 1 glas vatten.
Jag blir aldrig mätt på så lite mat annars. 
Dock vet jag inte om det hjälper nånting för min viktnedgång , har somsagt bara hållt på idag med dom ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0