-Emmis! ♥ -

Emma tycker till : Länge leve Sverige.

Jag vill nu bara påpeka att JAG ÄR VERKLIGEN INTE RASIST.

Och jag menar verkligen inte rasitiskt med det här men nu får det banne med vara nog.
Nu sitter jag här och myser med min familj och kollar på rapport.
Då kommer ett inslag om att man inte får välsigna barnen i kyrkan om man har skolavslutningen där.
Då börjar jag och min familj diskutera det här lite om just det här med invandrare och så.
 
Jag tycker att det är helt sjukt att vi i sverige inte ens ska få sjunga våran egna nationalsång
helt utan promblem utan att man ska bli kallad för rasist.
Varför i hela friden skulle man vara rasist bara för att man sjunger på sitt egna lands sång? 
Varför ska vi svenskar rätta oss så efter alla invandrares bakrunder och tarditioner hela tiden.
Borde det inte vara dom som faktiskt väljer att komma till vårat underbara land som borde rätta sig efter våran lagar och regler +  traditioner.
Trotts allt är vi ju faktiskt snälla som låter dom komma hit och bo här.
Då tycker jag att dom borde vara tacksamma och faktiskt rätta sig efter oss.
Sen vet jag ju jag att våran nationalsång faktiskt ofta används som rasistiskt påhopp men på något sätt borde vi endå ändra på allt det där.
Nä , jag tycker bara att det är så sjukt att vi inte får sjunga våran egna nationalsång.......
 

Kommentarer
Postat av: Hutchinson31ANTOINETTE

Make your own life time more easy get the business loans and everything you need.

2012-06-08 @ 23:20:36
URL: http://goodfinance-blog.com
Postat av: Din smaragd (nallebjörnen)

Jävla rasist

2012-08-13 @ 22:37:09
Postat av: over here

Look here (essayswriters.com) and you will get essay help. All papers are written from scratch, during the course of writing you are able to communicate with the writer, so don’t hesitate and buy term papers right away.

2012-08-15 @ 08:21:08
URL: http://www.essayswriters.com
Postat av: thesis

The best way to check the quality of the custom thesis writing services is to order some the finest thesis proposal connecting with this good post at the dissertations (primethesis.com) writing services.

2012-08-15 @ 08:31:47
URL: http://primethesis.com
Postat av: <3

Du besvarade din egen fråga, vi får inte sjunga den på vissa plaster för att den ofta används som rasistiska påhopp <3

2013-02-12 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0